Wij nemen u graag alle zorg uit handen

Onze koffiemachines zijn zeer eenvoudig in het dagelijks gebruik en om dat zo te houden, raden wij u aan één keer per jaar onderhoud aan uw koffiemachine uit te laten voeren door een technisch monteur. U kunt hiervoor natuurlijk zelf een reminder in uw agenda zetten, of u laat dit compleet aan ons over. Sluit een servicecontract af, dan houden wij voor u bij wanneer het tijd is voor onderhoud aan uw koffiemachine en zorgen we dat dit in samenspraak met u gepland en uitgevoerd wordt. 

Wij bieden de keuze uit twee typen servicepakketten. U bepaalt zelf of het All-in pakket of het Basis Plus pakket het beste bij uw onderneming past.

All-in service

Geen omkijken meer naar uw machine. Met een All-in servicepakket bent u compleet ontzorgd. 

  • Eén preventieve onderhoudsbeurt per jaar (afspraak wordt met u afgestemd)*.
  • Kosteloze uitvoering van (tussentijdse) reparaties.
  • Gebruikte onderdelen bij (tussentijdse) reparaties.
  • Arbeidsloon en voorrijkosten.

* Twee onderhoudsbeurten voor Rex-Royal koffiemachines.

Voorwaarden
Een All-in overeenkomst is alleen af te sluiten wanneer uw apparatuur maximaal 5 jaar oud is en u koffie en andere ingrediënten exclusief bij DEAC Koffie Experts afneemt. 

Basis Plus service

Regel het preventieve onderhoud van uw machine met een Basis Plus servicecontract. Dit pakket is inclusief: 

  • Eén preventieve onderhoudsbeurt per jaar (afspraak wordt met u afgestemd).
  • Gebruikte kleine onderdelen bij onderhoudsbeurt (mits gebruikt conform voorgeschreven fabrieksinstructies).
  • Arbeidsloon en voorrijkosten.

Tussentijds onderhoud en storingen
Met het Basis Plus servicecontract betaalt u per keer voor incidenteel tussentijds onderhoud en eventuele storingen.

5 redenen om een servicecontract af te sluiten

Is de koffievoorziening geregeld? Laat dan het onderhoud en de service van uw koffiemachine aan onze experts over! Wij zetten de voordelen van een servicecontract nog even voor u op een rij:

  • Standaard één preventieve servicebeurt per jaar.
  • Wij houden de kalender in de gaten en plannen de servicebeurten met u in.
  • Bij storingen binnen 24 uur een servicetechnicus op locatie.
  • U kunt ons 7 dagen in de week tussen 9.00 uur en 21.00 uur (za/zo al v.a. 8.30 uur) telefonisch bereiken voor al uw vragen.
  • Arbeidsloon, voorrijkosten en tijdens de servicebeurt gebruikte kleine onderdelen zijn altijd inbegrepen.